onsdag, november 10, 2010

Världens finaste tröja


Den kommer inte riktigt till sin rätt i dag med vit jumper under (som också måste testas ...), eller på den här bilden kanske? Hur som helst har jag på mig den finaste tröjan jag har i min garderob. Köpte den tidigare i höstas på Zara. Storlek large, tro det eller ej.
Förutom att det hålstickade mönstret är magiskt fint har den superfina detaljer så som knappar i nacken och nertill går mudden eller vad man ska kalla den omlott och knäpps också med en knapp. Fin fin fin. Och kostade typ 199 kronor. Vilket kap!

Behöver väl inte berätta att jag behåller den?

3 kommentarer:

mamaMill sa...

Herreguuud va mkt kläder du har som ligger i skåpet bara!! Jag hade inte kommit halva vägen kan jag säga :D

Hanna sa...

Gillar din tröja tok mycket. Finns den i xxl? Kram

Matilda sa...

Mille: Oh my. Jag skulle kunna hålla på i närmare ett år tror jag. På riktigt. Har inte rensat garderoben på typ två år och hade redan då mycket sparat. Plus att jag är lite light shopaholic när det gäller kläder. Massor blir det.

Hanna: Haha, tvivlar på det faktiskt. Men tack, jag gillar den också tokmycket!