måndag, november 29, 2010

Oh my fucking god

Just nu är jag så jävla bra. Kanske bäst till och med.
Kollade mitt konto och konstaterade att jag inte alls bränt iväg några pengar den här månaden, som jag befarade. Har typ inte bränt några alls faktiskt.

Jag skulle precis just nu kunna gå och punga ut med kameran och ändå (!) ha massa pengar över. Med massa menar jag massa. Ungefär så jag klarar mig på hela resan. Och då har alltså inte decemberlönen kommit in på kontot ännu.
Det här jävla sparandet har gett resultat! Woho!

En helt ny känsla har plötsligt infunnit sig: I'm rich!
(Snälla låt mig tro det. Åtminstone för ett litet litet tag.)

2 kommentarer:

Tesa sa...

Woho härligt för dig! :) fast lite fusk också, du har råd med resa, fickpengar och en nykamera! Jag snålar varje månad och är ändå pank.. ;)

Matilda sa...

Mycket härligt! Men ja, det kanske är lite fusk. Men jag delar min hyra med pojkvännen och bor typ billigare än dig. Det är där den största skillnaden är tror jag.