tisdag, november 23, 2010

Jag tycker i alla fall synd om mig själv

Nu gnäller jag.
Jag sov fyra timmar natten mellan lördag och söndag efter att jag varit på firmafesten. Fyra timmar med alkohol i kroppen. Slumrade en liten stund på soffan, men det var inte särskilt länge.

På söndag kväll tänkte jag komma i säng tidigt men tittade på film till kanske elva . När jag sedan gick och lade mig kunde jag inte somna. Så jag sov ungefär sex timmar den natten.
I går var jag alltså en zombie som sovit totalt tio timmar på två nätter. Hade planer på att gå och lägga mig sjukt tidigt.

Men så blev det inte riktigt. Pojkvännen hade hyrt film och jag satt och glodde på dem till halv tolv. När jag väl lade mig kunde jag inte sova igen. Somnade kanske halv ett men vaknade i stort sett varje halvtimme eftersom jag råkade vända mig på sida. Och med vaccinationssprutor i bägge armar kan ni ju tänka er hur det känns. Aj.

Dessutom tror jag att jag har den där kemiska bakfyllan man får ibland tre dagar efter en rejäl fest och fortfarande sviter efter skitvaccinet.
I dag är jag fanimig levande död.

Inga kommentarer: