fredag, november 19, 2010

Tipp tapp tipp tapp ...


Så mysigt. Kan det inte vara jul året om?

7 kommentarer:

Linn sa...

Snälla säg att det inte är du som har börjat köpa julklappar redan?

Matilda sa...

Gillar inte du mig i dag Linn?

Matilda sa...

Jag hänvisar till det här inlägget:
http://magkansla.blogspot.com/2010/11/ibland-slar-jag-mig-sjalv-med-hapnad.html

Linn sa...

Jo, jag gillar alltid dig. Men du är så himlans duktig. Och så har du äcklig drinksmak. Fast jag gillar dig ändå.

Matilda sa...

Hahaha. Jag skojade ju bara, men det fattade du väl.
Jag veeeet jag är äckligt duktig. Men det känns faktiskt ganska skönt som omväxling. Jag är aldrig duktig.

Erica sa...

Ååh, så mysigt det där såg ut. men ÅÅÅ så stressad jag blir... ;-)

Matilda sa...

Visst är det mysigt! Men du behöver inte bli stressad. Orsaken att jag har handlat en del beror på att jag vill ha en del julklappar handlade på den här lönen. Simple as that.