torsdag, november 18, 2010

Snäll och lite mer rock 'n roll

I går hade jag på mig en grå stickad tröja som jag om jag inte minns helt fel köpte förra vintern. Eller kanske förförra. Jag hade fått för mig att jag inte gillade den och har inte använt den på typ ett år. Kanske främst för att den är lite glittertråd insytt i den.


Men nu ångrar jag mig. Jag gillar den jättemycket.
Till den hade jag ett par av mina otaliga trasiga jeans, bruna stövlar och en vit sladdrig jumper som är bra och ha just under andra kläder. Ser ganska snäll ut.

I dag är jag lite mer rock 'n roll. Har ett par urgamla mörkgrå jeans som jag inte visste om att jag hade, svarta boots, en svart tröja med knappar och en t-shirt med stadsmotiv. Gillar allt mycket.


Så de två senaste dagarna innebär alltså ingen förändring i garderoben.

2 kommentarer:

egoistiska egon sa...

snygg tisha!

Matilda sa...

Jag vet! Älskar den! Och tack.