måndag, november 15, 2010

I dag i klänning


Svart fodralklänning i styvt material. Skulle jag bara haft en kavaj till skulle jag känna mig som värsta business woman. Men det hade jag inte. Grova kängor och militärgrön jacka till i stället. Fint med kontraster.

I alla fall. Klänningen är fin och allt, men jag tror inte att jag behåller den. Jag har nämligen en till snarlik fast med axelvaddar i. Och den sitter bättre än den här. Den här är liksom slapp och sladdrig i midjan så om man inte har skärp får man inga former över huvud taget. Men å andra sidan kan man ju jämt använda den med skärp. Så jag vet inte, jag har inte bestämt mig riktigt ännu.

3 kommentarer:

Åsa sa...

Tycker du ser jättesnygg ut i den klänningen! Men svårt att se när du sitter... Behåll tycker ja! :)

Hanna sa...

Absolut spara! Svarta klänningar kan man aldrig få för många av! Kram

Matilda sa...

Åsa: Tack! Ja, det var lite svårt att få med hela klänningen om jag inte satt ner, så det blev kanske lite svårt att se.
Hanna: Ja, jag funderar på att göra det nu i alla fall. Jag sparar den kanske ett tag så får jag se hur ofta jag använder den. Kanske den ryker i nästa rensning annars.