torsdag, november 04, 2010

Går igenom skjortgarderoben

Det klurigaste med den här klädutmaningen är att komma ihåg att ta en bild på sig själv. Glömde i söndags, glömde i förrgår och glömde i går. Det blir lätt så när man har en massa annat att tänka på.
Hur som helst. Tack och lov fotograferade en av våra fotografer en del av oss på reaktionen i går i samband med att vi hade fått ett hedersomnämnande i en lokaltidningstävling:

Den här skjortan hade jag på mig i går. Gillar färgerna och rutorna. Ogillar däremot längden. Den är ganska lång och rak vilket gör att man inte får en midja medan den smiter åt kring höfterna. Fast den är ju snygg ändå. Knivigt. Kanske ska klippa av den?

Nåja. Jag fortsatte i morse att gå igenom skjortgarderoben och hittade den här:

Lite väl söt men jag gillar färgen. Hallonröd. Behålls.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Ha den öppen med ett linne under eller sätt ett skärp i midjan..? På tal om den rutiga alltså.

Matilda sa...

Ja, jag har tänkt det också. Att ha den öppen alltså. Det kan funka.
Skärp i midjan tror jag inte blir så bra faktiskt. Men ska testa.
Tack för tipsen!