måndag, november 08, 2010

Ta-ta-da, här är Mimmi Pigg!


Nu lade en av mina vänner ut bilder från festen. Så här är jag! Visst är jag snygg, som jag sa?!
Ja, som ni kanske ser hade vi Halloweenfest en vecka för sent. Det var vansinnigt roligt, särskilt eftersom jag även gick ut på krogen som Mimmi. Vilket jag visserligen glömde bort hela tiden ...

När vi bytte ställe till exempel och vakten sa: ”Hej Mimmi!” Då hade jag redan glömt bort att jag hade musöron på mig. Jag var tvungen att fråga vad han sa tre gånger innan polletten trillade ner.
Som jag har sagt förut: Jag är inte så smart med alkohol i kroppen.

I och med klädutmaningen ville jag heller inte köpa någon speciell outfit bara för en kväll. Återanvände (i sann klädutmaningsanda alltså) därför en röd klänning som jag köpte i somras. Det enda jag köpte var öronen och det inköpet tycker jag var rättfärdigat. En matlåda mer bara, så kompenserar jag den utgiften.

4 kommentarer:

mamaMill sa...

Du fuskade dock och tvättade bort näsan!!! :p

Matilda sa...

Sant. Jag fuskade! Men jag hade stundtals på mig lösnäsan i stället.
Och så behövde jag på riktigt riktigt snyta mig. :)

Nilla nill@hotmail.se sa...

snyggo-mimmi!

Matilda sa...

Inte särskilt läskig i alla fall, trots att det var halloween. Men ville inte lägga pengar på lösblod och krafs när jag ska spara så mycket som möjligt. Nästa år kanske?