tisdag, november 02, 2010

Den här klänningen skulle kunna få mig att bryta klädutmaningen





4 kommentarer:

Åsa sa...

Wow vilken häftig klänning!
Jättesnygg!

...tråkigt att du har köpstopp... ;)

Matilda sa...

Visst är den snygg! Ja, men jag har ju köpstoppet av en anledning också. Ska ju utomlands och faktiskt åker jag hellre utomlands än köper en klänning. Och vips så blev valet enkelt!

Johanna sa...

Jag tyckte den kotrasterande dragkedjan i sidan fick den att se billig ut. Särskilt med tanke på att den inte är särskilt billig. Så tänk på det istället. ;)
(Själv föll jag för den massiva tyllklänningen och fejkpälsen. Den förstnämnda ska jag inte köpa, dels för att den kostar nästan 2000 men främst för att jag inte har nån aning om när jag skulle använda en enorm tyllklänning. Pälsen däremot...)

Matilda sa...

Åh Johanna, du vet verkligen hur du ska sporra mig att hålla mitt löfte. Jag hade inte ens sett dragkedjan, men ska hädanefter tänka på det istället. Tack!
Och pälsen såg jag aldrig. Däremot ett halsband jag skulle kunna döda för ... Halsband ingår väl inte i klädutmaningen va?