onsdag, november 03, 2010

Knarkar kameror


Läser test på nätet, prisjämför och ser dåliga och bra jämförelseklipp på kameror. Ska nämligen mitt i klädköpstoppet och sparandet till resan köpa mig en. En vettig kamera som gör att jag kan njuta ordentligt av själva resan. Den har liksom ingått i planerandet redan från början. Och är en av orsakerna till att jag har ett absolut absolut köpstopp.

Och hur jag än vrider och vänder kommer jag fram till att kameran jag vill ha är Canon G12. Svindyr förstås vilket gör att det absoluta köpstoppet måste bli ännu mer absolut. Hur nu det ska gå till. Men jag ska ha en sådan där. Jag ska spara så jäkla mycket pengar den här månaden att jag både kan köpa en G12 och få ihop lite fickpengar. Jag ska!

Påminn mig om detta inlägget när jag blir sugen på att köpa klänningar och annat krafs. Snälla?!

Inga kommentarer: