tisdag, november 16, 2010

Ska jag behålla tröjan?




Den vita tröjan alltså.
Fördelar: Den är slapp och skön och fin nedhalkad över ena axeln till ett par slitna jeansshorts en sommardag. Den är tunn, lätt att ta med sig, värmer litegrann. Jag har inte så många tunna tröjor och så gillar jag hålstickat.

Nackdelar: Den är ärligt talat ganska ful och jag använde den bara en gång på hela sommaren. Och den har en påsig krage om man har den normalt och det är allt annat än snyggt. Användningsområdena är väldigt begränsade i och med att den är så tunn.

Så, hur ska jag göra? Rösta! Gilla: behåller den. Ogilla: ger bort den.

Ps. Resten av dagens klädutmaning, mina enda svarta jeans och ett knallgrönt linne, behåller jag. Ds.

2 kommentarer:

Jamie sa...

Måste hålla med å säga att den faktiskt var mindre snygg men den ser dock sjukt skön ut, så jag tycker du ska behålla den å ha hemma å mysa i :)

Matilda sa...

Men jag byter typ aldrig om när jag kommer hem. Så att ha särskilda myskläder funkar inte.
Det verkar dock vara ganska jämt om jag ska behålla den eller inte. Spännande. Tror jag avslutar omröstningen i kväll.