fredag, februari 09, 2007

Vill bara säga...

...att jag hatar gubbjävlar som ringer och stör och ska påpeka sin sak på en artikel jag skrivit. Inte mindre än sju gånger har han ringt och försökt få mig att skriva lite snällare och lite mer reklamigt om honom. Fy fan va irriterad jag blir.
Ändå sa han att ”journalister ska få ha sin frihet, jag bryr mig inte om vad du skriver och så vidare...”. Bullshit gubbjävel!
Dessutom är det ett jävla pyramidspel som han pysslar med, men det anser han inte hör till saken... Nä, eller hur? Grrrr...

Och så jobbar jag helg i helgen och tvingas gå och lyssna på improviserad jazz, vilket gör mig illamående och musikhatande. Modern improviserad jazz är fan i mig det värsta som finns. Lyssnar fan heller på dansband, och det säger mycket.
Jävlar vad jag svär, men det visar ju bara hur förbannad jag är. Gubbjävlar och improviserad jazz gör sig nämligen icke besvär i min värld.

Inga kommentarer: