tisdag, februari 27, 2007

Onödig info

• När jag kommer hem från jobbet i dag ska jag lägga mig på soffan och sova. Mina ögon håller på att falla ihop medan jag sitter och jobbar. Snirk Snark.
• Sen kan jag meddela att jag tycker inte om röster som knarrar. När folk pratar och det knirr-knarrar blir det lätt rätt irriterande efter ett tag. Bara så att ni vet.
• Kan också avslöja att jag har fullt med skvaller inombords som jag inte bör berätta. Det bara pirrar i mig av lust att skrika ut en massa hemligheter. Men, snäll som jag är så håller jag käften. Fast att det tar emot.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha man sagt A ska man säga B! Sånt ska man int skriva när nyfikna, understimulerade me vuxen-sällskaps-brist som jag läser din blogg!!!!!

mamaMill sa...

haha! jasså.. :) kankse vi bär på samma skvaller vem vet? :p men jag har lovat att inte säga nåt så då är jag tyst! :D du däremot kankse.. eh.. skulle vilja berätta när vi fikar idag? :D