onsdag, februari 07, 2007

Hjälp med designen

Efter att i typ ett halvårs velande hit och dit har jag kommit fram till att min blogglayout suger!
Jag vill ha vit bakgrund, men i sidhuvudet vill jag ha en skön bild eller nåt, och inte alls den här gröna grejen. Och vid sidan av skrivfältet har jag en dröm om medaljonger... Såååå fint det skulle bli.

Men nu är det så att mina kunskaper i hemsidelayout är lika med noll. Finns det inte någon vänlig själ här i världen som skulle kunna dumpa ned en medaljongbakgrund till mig, eller åtminstone dumpa ned några kunskaper om hur tusan jag får tag på en? Och finns det inte någon som kan berätta hur jag får bort det där gröna och får dit en skön bild?

Jag vill inte ha den här layouten längre. Vill ha nytt NU NU NU NU! Fattar ni, jag ber på mina bara knän om hjälp... snyft.

Inga kommentarer: