torsdag, februari 08, 2007

Man lär så länge man lever

Eller i alla fall kommer man underfund med en massa bra och mindre bra saker varje dag.
I dag kan jag till exempel konstatera:

* att det är svårt att njuta av en vetekudde som inte är varm.
* att min katt fortfarande har damp.
* att jag är en slacker som äter pizza på finporslinet. (Det innebär ju nämligen att jag varken har några tallrikar rena eller orkar laga mat...)
* att det är svårt att koncentrera sig i en timme när någon berättar om nyemissioner, aktiekapital, investeringsbidrag och liknande.
* att jag inte kan jobba normalt när jag har ont i huvudet.
* att magen behöver annat än fett för att må bra och att hamburgare till lunch och pizza till middag inte är att föredra.
* att jag egentligen inte har något vettigt att skriva.

1 kommentar:

Nilla nill@hotmail.se sa...

Mmm... hamburgare till lunch och pizza till middag låter som en oförskämt bra kombination! ;-)