onsdag, februari 28, 2007

Klimakteriet?

Antingen har jag feber eller så har jag hamnat i klimakteriet. Jag har varmt så får jag kallt, så skjuter tempen i höjden och jag börjar svettas och efter ett tag frysa och sedan svettas och sedan frysa ... och så vidare. Svallningar kallas det visst.

Men med tanke på att min hals har gett upp och att jag vaknade med käften full med blod och en nästan outhärdlig värk i öronen tror jag tack och lov (?) att jag inte är i klimakteriet. – Jag är sjuuuk. Snyft. Borde ligga hemma och titta på film och kurera mig, men det är tyvärr mycket som ska till för att jag ska stanna hemma.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lite tidigt för klimakteriet va?!? Men krya på dig... kram

mamaMill sa...

svallningar??? frossa eller vallningar har jag hört om men men :P krya på dej!

Matilda sa...

Mille: Svallningar är när man tror att man är i klimakteriet men egentligen har lite feber. Det borde ju DU veta som läser sånt där... hahaha :P

mamaMill sa...

Ehh.. nej? läser "sånt där"? haha :P