måndag, februari 26, 2007

Pömsig. Om ni vet vad det betyder?

Oj oj oj oj oj. En timmes övertid och jag är helt slut? Borde inte jag var pigg och fräsch och kunna jobba tre dygn i sträck utan att känna mig det minsta trött?
Men som sagt. Åldern... Hahaha.

I alla fall. Det blev ingen städning igår. Jag fastnade framför datorn i stället. Borde införa förbud att slå igång datorn om jag bör göra något annat viktigare. Jag borde i alla fall införa förbud för att spela. Jag blir nämligen helt beroende, fast och kan sitta och spela framför datorn i timtal.

Nu tror ni att jag spelar häftiga WoW eller så, men det blir mest tetris, patiens och andra intelligensbefriande spel. Hur tusan kan man bli fast i det undrar ni då? Det undrar jag med...

Får vara glad över att jag ännu inte lärt mig spela poker ordentligt. Då skulle jag garanterat bli spelmissbrukare.
Och dessutom skulle lägenheten vara ännu bedrövligare än den är nu. =)

1 kommentar:

Anonym sa...

D e ju tetris å d som e kul å spela ju =)