söndag, februari 04, 2007

Inget är nytt under solen

Var det bara jag som missade (frivilligt) årets första deltävling av Melodifestivalen? Det känns i alla fall så när man tar sig en titt på kvällstidningarnas hemsidor eller vad svenska bloggar skriver om just nu. Den där jäkla festivalen ältas och ältas och ältas...
Men man kan ju konstatera att det inte har hänt någonting på Sveriges schlager-himmel. Jag har tydligen inte missat någonting under de cirka sju år jag inte har tittat på spektaklet.
Jag menar Anna Book (- ABC...) och Tommy Nilsson (- En dag), har vi hört det förut? Suck.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja missade också spektaklet på lördagskvällen, vilkt såklart betydde att ja bara MÅSTA se reprisen dan efter.
ganska bra bakistv tycker ja :D

håller förresten stenhårt på uno svenningson. hade iofs redan somnat när han spelade sin låt, men han e ju bara såå grym.
han e min husgud...

uno for victory!