lördag, februari 17, 2007

Äntligen Britney, eller?

Jag brukar inte läsa skvallertidningar och brukar heller inte frekvent läsa vad som skivs om Britney Spears, men nu kan jag inte låta bli att kommentera hennes senaste upptåg.
Äntligen har hon gjort något chockerande och helt nytt inom kändisvärlden. Det räckte inte med att spy över senaste ragget (jag sa ju att jag klippte mig igår och därför läste skvaller) och visa muffen för hela paparazzi-skaran. Nej, hon tog det hela ett steg längre. Hon rakade av sig håret!

Se videoklipp av rakade Britney här. Förskräckligt var ordet!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hon mår nog väldigt dåligt.
Om det passar henne eller inte är liksom ganska oviktigt då. Det låter bara hemskt ytligt att kommentera att det ser förskräckligt ut.

Matilda sa...

Sen beror det på hur man tolkar allt man läser...
Hon mår nog garanterat inte bra, men det vill jag inte spekulera i. Jag menar snarare att hon gör det för att väcka uppmärksamhet.

mamaMill sa...

jag läste artikeln, men min dator får ju seperunk av expressen ibland så ja ha inte sett hennes hår än :( kankse inget att se ändå men men..

Mikusagi sa...

Jag tycker det blev rätt snyggt.