fredag, december 10, 2010

Klädutmaning dag 89897868 typ


I dag har jag den troligen mest använda tröjan jag äger. En svart lång trekvartsärmad snedknäppt stickad stickig sak. Varje vinter brukar jag bo i den eftersom den är varm och gossig. Så länge man har en annan tröja under så man slipper stickset alltså.
Märkte också att den översta knappen var borta när jag drog den på mig i morse. Det har den varit länge om jag tänker efter. Löste det snyggt (?) med ett rött hårspänne. Jag är hemskt kreativ på morgonen som ni märker. Hehe.

Eftersom det bara är fyra byxor (typ, jag har inte räknat exakt faktiskt) i min garderob jag hittills inte haft på mig unnade jag mig att ha på mig de mest omtalade och uppmärksammade byxorna jag äger. Fick i vanlig ordning många konstiga blickar.
Herregud, folk förstår sig inte på de här byxorna. But I love them.

Inga kommentarer: