onsdag, december 15, 2010

Det är tomt däruppe

Alltså, jag vet att jag inte är särskilt flitig här just nu. Och det beror inte på att jag inte har tid. Jag har liksom all tid i världen.
Men när man går hemma och skrotar och typ inte ser en levande människa (eller döda för den delen, DÅ skulle det vara ett annat läge!) på hela dagen får man inte så mycket att blogga om. Jag får inga intryck, inga ingivelser, ingen inspiration, ingenting.

Det mest spännande är liksom att jag bakat lussekatter. Det är i och för sig ganska stort för någon som bakar undan överdrift typ en gång vartannat år, men inte särskilt spännande att berätta om.
I morgon åker jag däremot in till stan. Efter det blir det förhoppningsvis andra bullar.
(Hahaha, jag är så rolig.)


(Okej då, jag går väl och lägger mig då.)

Inga kommentarer: