tisdag, december 28, 2010

Lugnet efter stormen

Nu andas jag ut. Jag tror att allt är under kontroll nu. Pass, pengar och piljetter är med i alla fall. Det är väl huvudsaken? Och bikinin. Eller tre. Som ger olika solränder. Hehe.

Hemmet är också under kontroll. Kattvakterna är informerade, disken är diskad, spisen är avtorkad och kylen rensad. Och granen är utslängd också. Det gjorde lite ont i hjärtat när jag klädde av den och pojkvännen sedan klippte den i minibitar. Fina fina granen.

Sitter och är inne på min andra avslappningsöl nu och bävar över att jag måste stiga upp tidigt i morgon. Packa bilen och sån skit eftersom jag drar direkt efter jobbet.
Fortfarande känns det lite overkligt.

2 kommentarer:

Fia sa...

Ni ska ha det skönt, sköönt=)=) önskar er en trevlig resa och ett riktigt gott nytt år!!!!Kramelikram till er!!

Matilda sa...

Det ska vi! Ha ett riktigt gott år ni med! Kram!