tisdag, december 28, 2010

Klädutmaningens sista dag


I dag: en vinröd stickad aningen för liten tröja som får gå till de sälla jaktmarkerna.

Wo-fucking-ho!
Nu är den slut slut slut! Klädutmaningen klassas härmed som över och klarad. Två månader och 22 dagar har jag hållit på och tragglat mig genom min garderob. Olika kläder dag för dag och fullkomligt totalt köpstopp. (Tills jag köpte skorna förstås.)

Och det är nu jag ska säga något smart om att jag tänkt över mitt konsumtionsbeteende, blivit klokare och yada yada, men jag har varken ork eller inspiration till det just nu. Det enda jag tänker på för tillfället är att det ska bli så förbannat skönt att ta på sig något av favoritplaggen igen och slippa rota igenom garderoben efter något mer eller mindre användbart. Vilken oändlig frihet!

Inga kommentarer: