torsdag, december 16, 2010

Fullkomliga! Jag vill ha dem!





4 kommentarer:

Jenny sa...

Guhud vad snygga!

Ojsan sa...

Fab! Köp bort, haha! Det är ju omtänksamt att köpa klappar åt sig själv också....väl?

minahistorier sa...

fiiiiiina! var finns de? de är värda att belöna dig med när du avslutat klädutmaningen (hm, kanske inte riktigt är poängen med det hela...!).

Matilda sa...

Jenny: Jag veeeet. Jag tror jag dör lite.
Fox: Jag försöker också intala mig själv det. Men min klapp är ju liksom en treveckors Asienresa. Man tycker ju att det borde vara nog egentligen. Men jag vill ju ha dem.
Summercat: Men åh vilket bra argument! Ingen konsumtion i tre månader borde väl följas av konsumtion? Fast jag tror inte heller att det är meningen med utmaningen.
Och just ja, det är Jeffrey Campbell (hur han nu stavar) så skorna går säkert att köpa lite överallt. Kanske på nätet till och med.