tisdag, september 21, 2010

Precis exakt så där

Minns ni den där bilden på de där byxorna som Åsa tyckte var så fula? De byxorna har jag på mig i dag!
Min ena storasyster var världssnäll och köpte dem åt mig och skickade dem till mig. I går landade de i postlådan. Gött.

Bjuder på en dålig outfitbild dagen till ära.

Visst är de roliga!?

Uppdatering: Måste faktiskt lägga upp en mer rättvis bild av byxorna också.

Fick för övrigt en kommentar av en helt okänd människa nyligen också. Hon tyckte de var snygga. Jag med, svarade jag.

4 kommentarer:

Sofie sa...

SKIT COOLA! Sånna vill jag också ha!

Tesa sa...

Skit snyggt ju! ;)

Hanna sa...

Ja de är verkligen skitsnygga, är faktiskt lite sugen på att köpa ett par till mig oxå om det finns några kvar fortfarande vill säga. =)

Matilda sa...

Sofie: Slå till vetja. Finns (fanns?) på Monki.
Tesa: Eller hur?!
Hanna: Åh, jag är dig evigt tacksam att du köpte dem åt mig och skickade hit dem! Jag älskar dem.
Och köp likadana du med! De är supersköna och coola. Du skulle se smashing ut i dem!