söndag, september 05, 2010

Har köpt världens snyggaste klocka!





13 kommentarer:

mille sa...

den ser lite.. retro? ut :) Lite som min pappas gamla hihi!

Matilda sa...

Ja precis! Det är en typiskt 80-talsklocka i ny version. Den är så jävla fulsnygg och retro. Jag älskar den!

åsa -alltid tvärtemot- sa...

hahaha! sånna där har min farsa en hel hög!

du e knäpp du matilda, men ja tycker om dej ändå! (tolka rätt;)

klockan e iaf FUL, hehe.... ja ser framför mej kin pappa i jeans, skägg(!) mörkbrun tröja med V hals, å en sån klocka, finns nån sån bild... inte bra, inte bra! :D

Matilda sa...

Haha! Jag tolkar rätt (tror jag).
Det är nog tydligt att vi har helt olika smak gällande accessoarer och kläder. Haha. Men ganska lika gällande inredning. Till viss del i alla fall.

Och du, din pappa är inte singel ...? Han låter som en kille i min smak.

JA! Jag skojar förstås. =)

åsa sa...

hehe, ne tyvärr... ja e rädd för att till å me han ha dumpat den klockan, FÖR TJUGO ÅR SEN! ;)

Matilda sa...

Men jag hann ju aldrig vara 20nånting för 20 år sedan. Så jag tar igen det nu med 80-talsgrejer.
Och du borde ta ett snack med din pappa. Vissa saker ska man faktiskt spara, av affektionsvärde om inte annat.

åsa sa...

men dom finns ju kvar! :D
(min pappa slänger ingenting, om de int sker i misstag...)

Matilda sa...

Ah. Dumpat som i slutat använda, okej jag fattar.
Du får ta och rota bland dem då. Jävlar vad snygg du skulle bli! Lovar. Hihi.

åsa sa...

fniss, rädd för att dom sku "skära" sej mot resten av min garderob :)

i´m not that hipp you know!

Matilda sa...

Jorå, det är du visst det!
Och vet du inte att kontraster är det absolut bästa om du frågar mig?
80-tal blandat med 90-tal tillsammans med det-allra-senaste. Typ. Allt på en gång. Så din garderob skulle bli än mer smashing med din pappas klocka alltså.
Fast okej, du behöver inte. Du får tycka att det är fult om du vill. =)

åsa sa...

haha, jaaa... klockan tror ja jag låter ligga....

men du har rätt, ja BORDE uppdatera min garderob lite, va luite mera hipp! men aj e så trög, när ja börjar tycka att nått e snyggt så e de liksom passerat för dom flesta andra.. hmm..

åsa sa...

haha, jaaa... klockan tror ja jag låter ligga....

men du har rätt, ja BORDE uppdatera min garderob lite, va luite mera hipp! men aj e så trög, när ja börjar tycka att nått e snyggt så e de liksom passerat för dom flesta andra.. hmm..

Matilda sa...

Äsch, det var inte så jag menade. Du har en jättefin stil!
Sen spelar det väl ingen roll om du är ”hipp” eller inte, så länge man själv trivs i det och kan bära upp det. Då är det snyggt och attraktivt oavsett om det är trendigt eller inte.