måndag, september 27, 2010

Upp och ner

Jag vet inte vad det är men hela jag känner mig upp och ner. Känslorna på utsidan som jag skrev. Kan inte förklara det bättre än så. Känns konstigt. Och onormalt för att vara mig. Och jag ska inte ens ha mens.

Annars äter jag den godaste omeletten någonsin. Lagade med grädde i äggsmeten. God damn vad gott det blev.

I helgen var jag på keramikkurs hela helgen. Kavlade några fat och drejade en liten skål. Resten av tiden kämpade jag med en jävla kanna som i mitt huvud var smashing. I verkligheten såg den ut som ett stenåldersfornminne. Jippi.

Till på köpet fick jag typ migrän för andra eller tredje gången i mitt liv. Stod böjd som en märla i två dagar och gjorde den där fula kannan vilket ledde till konstiga nerver i kläm i ryggen och nacken och sådan där huvudvärk som blixtrar i huvudet. Tog en treo och sov två timmar. Sedan vaknade jag upp och var så där upp och ner.

I går tänkte jag skriva här att helgen var den värsta sämsta helgen jag haft någonsin. Men det var inte riktigt sant. Lördagen var faktiskt rolig. Det var bara söndagen som sög.

Men annars är allt fint. Typ.

2 kommentarer:

Fia sa...

Shiit vilken pärs! Hoppas på en bra vecka för dig och attt migränen inte kommer tillbaka på väldigt länge.Kram

Matilda sa...

Tack! Det hoppas jag med. Men hittills är den inte så frekvent så jag hoppas att det håller sig så. Merparten av min familj har ju migrän med jämna mellanrum så jag hoppas jag slipper det.