onsdag, september 15, 2010

Och jag blir våt om både skor och strumpor

Det fullkomligt vräker ner utanför. I morse när jag gick de tio stegen från ytterdörren till bilen hann jag bli blöt. Trodde jag skulle köra av vägen sedan när jag väl kom i väg. Det regnade så mycket att det blev vattenansamlingar överallt och torkarna hann inte få undan vattnet från rutan. Ingen sikt och vattenplaning på samma gång är lagom roligt.

Som tur är ska jag träffa fina vänner efter jobbet i dag. Skoj. Gillar att träffa fina vänner.
För övrigt har jag förhandsröstat också. Men som den typiskt svenska människan jag är tänker jag inte säga på vilket parti. Det blev INTE Sverige Demokraterna i alla fall. Om ni sedan tidigare liksom inte fattat min avsky för det partiet är det lika bra att vara övertydlig.

Inga kommentarer: