torsdag, september 30, 2010

Beslutsångest deluxe

I förrgår precis efter jobbet bestämde jag mig för att bli rödhårig. Två timmar senare ångrade jag mig och bestämde mig för att fortsätta vara blond.
I går morse bestämde jag mig igen för att bli rödhårig. På förmiddagen ångrade jag mig och ville vara blond. På kvällen ångrade jag mig tillbaka igen.

Senare på kvällen kom jag fram till att om jag ska åka till Malaysia i vinter kan jag inte vara rödhårig. Då kommer jag att vara orange i håret. Så då bestämde jag mig för att fortsätta vara blond.

Innan lunchtid i dag fick jag mess från min frisör som sa att det skulle vara skitcoolt med rött hår på mig så då ångrade jag mig och bestämde mig för att bli rödhårig i alla fall.
Tills min kollega för en stund sedan helt plötsligt sa ”Gud Matilda vad fin du är i håret!” Så nu vill jag vara blond igen.

Fan att ett jävla hår kan ställa till så mycket problem. Och fan att jag är den veligaste människan på jorden.
Efter jobbet i dag ska jag till frisören. Känns riktigt spännande att se vilken färg det nu blir.

2 kommentarer:

AZ sa...

Nå nå, hur blev det????
Gissa om man är nyfiken!

Matilda sa...

Haha, skönt att någon inte tröttnat helt på mitt gnäll! Är fortfarande blond, men det såg du väl på facebook?