torsdag, oktober 07, 2010

To much going on


Eftersom flera har sagt att min blus faktiskt är fin måste jag bjuda på en detaljbild på spektaklet. Okej, själva modellen är väl fin, men det är lite för mycket som händer på en gång enligt mig. Det är knypplade sömmar, sydda veck, volangkant, spets, katthalsband, puffärm och allt på samma gång.

På ryggen är det dessutom knappar. To much going on, som sagt.

Den är säkert fin om man har den stilen, men för mig kommer den hamna i lådan som går till behövande barn. Om ingen annan vill ha den förstås. Storlek small. Använd en gång. Kostar gratis. Eller vad nu ett porto kan kosta.

4 kommentarer:

mamaMill sa...

Lady gaga? :p

Matilda sa...

Hahha, va? Har hon en sån där blus eller? Fast, vad fan har hon INTE förresten?!

maria sa...

Jättefin!
Trés Blair Waldorf skulle jag säga, vill gääärna ha om du inte ångrat dig? Den är supersöt!

Matilda sa...

Maria: Klart du får den om du vill! Mejla adress till magkansla@hotmail.se så skickar jag den till dig. Vore för övrigt kul att få se en bild av dig med den på dig sedan. Kan du bjuda på det? Pliiis?