torsdag, oktober 21, 2010

Rödluvan fast med luvan vid midjan




Bara för att jag har kjol idag, en hel vanlig sketen torsdag blev det uppståndelse av sällan skådat slag.
Ska du på fest? Varför så finklädd? Hörrdu Rödluvan! Det är bara ballerinaskorna som saknas! Vad SÖT du är!
Det har jag fått höra i dag. Bland annat.

I alla fall. Kjolen är relativt ny och kommer behållas, även om jag som ni märker inte använder kjol så jävla ofta.
Tröjan däremot åker! Med besked. Den är omlott över bysten och har fladdriga ärmar. Senast använd för tre år sedan kanske. Och jag gillar den inte! Har gått och otrivts hela dagen.

2 kommentarer:

minahistorier sa...

tyckte att kombinationen var snygg! men det är nog kjolen som är snyggast.

Matilda sa...

Oj tack. Men jag gillade inte alls tröjan. Men kjolen gillar jag. Mycket!