lördag, oktober 30, 2010

Nybadad och klar


Fortfarande lika kass på att ta bild på mig själv. Så här ser jag ut i dag i alla fall. (minus att jag ser ut som en krympling.) Svart favvislinne och en ny kort spetströja över och slitna jeans till det.
Är bortbjudna på trerättersmiddag i kväll och jag har badat badkar och tagit på mig läppstift. Ska bli så gött.

Kom på att jag glömde visa vad jag hade på mig i går också. Tog bild och allt men glömde lägga upp den. Så här är den nu:

Den här skjortan hade jag helt glömt bort och hittade den endast tack vare klädutmaningen. Jag älskar klädutmaningen. Och jag älskar den här skjortan.

5 kommentarer:

inte skyldig sa...

NY! OMG, vad hände med klädutmaningen?

Matilda sa...

Ja, alltså. Allt är relativt. Inhandlad innan klädutmaningen men aldrig använd kanske jag skulle sagt. Har inte köpt ett plagg sedan utmaningen började. Lovar!

inte skyldig sa...

Okej okej. Ba så man vet liksom. Herregu, vill inte ha ngt fusk här.

Ojsan sa...

Sniggt! Både och. Den där skjortan är ett sånt där plagg som kan bli antingen hit eller dundermiss, beroende på vem som bär den och hur den kombineras. Men du bär upp den med stil!

Matilda sa...

Inte skyldig: Haha, jag fuskar inte. Är dessutom fattig som en kyrkråtta i och med att jag sparar pengar till en resa. Så jag har inte ens råd att köpa kläder heller.

Fox: Thanks. Ja, jag vet inte alls vad andra folk tycker om den, men jag älskar den och tänker fortsätta älska den, även om andra tycker att den är ful!