söndag, oktober 24, 2010

Frustrerad

Jag är så jävla trött på att vara trött. Om det är en förkylning på gång som sänker mig så här kan den väl bryta ut någon gång! Så det kan gå över.
Jag orkar inte vara trött längre, jag orkar inte gå runt och ha lite ont i huvudet hela tiden och orkar inte sova mig igenom dagarna.

Hur mycket ska man liksom behöva sova? Har sovit typ nio timmar alla nätter hela veckan. I går sov jag länge, i dag sov jag länge. Pigg? Inte det minsta!
Ingen ork och ingen energi och bara tunga tunga ögon som dessutom värker. Jävla skitkropp, kan du aldrig göra som jag vill?

2 kommentarer:

Linda.E sa...

Inte för att vara den som är den, men har du varit till någon läkare med ögonen och trötta kroppen?

Matilda sa...

Ja, jag har varit till läkare med ögonen. Skrev det tidigare ju. :)
Tröttheten i kroppen har jag däremot inte kollat upp, men jag har bara varit så här i en vecka. Fortsätter det kollar jag upp det. Tror orsaken kan vara en kombo mellan en underliggande förkylning och hösten.