måndag, oktober 25, 2010

Blå helg


Lördag och sprängande huvudvärk och fest med sushi. Iklädd en härligt blå kort jacktröja i bikermodell. Används inte så ofta men tillhör favoritplaggen. Behålls.

Söndag med lite vettigt gjort hemma och 25-årskalas. Iklädd den tröja som på riktigt låg längst ner i en låda. Minns inte var den är köpt, när den är köpt, eller när jag senast använde den. Den är sydd snett och blir lite påsig. Jag gillart och är glad att jag hittade den i röran. Också en keeper.

4 kommentarer:

egoistiska egon sa...

Understa tröjan är DÖSNYGG.

Matilda sa...

Tack! Visst var den fin. Blev superglad när jag hittade den. Gillar den här klädutmaningen mycket mycket!

Hanna sa...

Jag gillar oxå den undre tröjan jätte mkt!

Matilda sa...

Hanna: Ja det var ganska väntat. Den känns lite du faktiskt. Hihi.