måndag, oktober 25, 2010

Flower power


Dagens klädutmaning då. Jag minns att jag har lagt upp en bild på den här skjortan en gång tidigare på bloggen. För kanske tre år sedan med texten ”jag blir helt yr när jag tittar på mig själv i dag ...” Och jag är benägen att hålla med mig själv.

Alltså skjortan har fina färger, är jätteblommig och lite fulsnygg på något vis. Men nej. Jag använder den aldrig och den känns inte särskilt mycket som jag. Så den går i tvättmaskinen och vidare till ”ge-bort-kassen”. Så får jag hoppas att någon annan kan älska den så som den är värd att älskas. Eller nåt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nej! spar den, absolut snyggast! /kusin micke

Matilda sa...

Haha, jag tror inte det tyvärr. Kul att du läser min blogg förresten!

Anonym sa...

yes jag brukar titta in ibland:) /micke