onsdag, oktober 06, 2010

Klädutmaning dag 1

Ta-ta-da! Dagens outfit är ... samma som i går.

Leoklänning/tröja från H&M, sladdrig mjuk tröja från Gina Tricot (tror jag) och ett par av mina slitna trasiga Acnejeans.

Jag hade stora vida planer i går. Hade tänkt ta på en skjorta med spets som jag köpte för typ två år sedan men aldrig någonsin använt. Den skulle varit perfekt.
Men så försov jag mig och allt sket sig. Jag tog första bästa – vilket blev samma kläder som i går. Också ett sätt att återvinna, även om det kanske inte riktigt var det sättet som var tanken.

I morgon jobbar jag kväll däremot och då har jag all tid i världen att välja något från hyllan längst in, underst i högen. Spännande.

2 kommentarer:

Nilla nill@hotmail.se sa...

ser med spänning fram emot att få se alla plagg längst bak i garderoben! ;) tro mig, det kommer bli en hit!

Matilda sa...

Haha, en hit säger du. ja, vi får se. Hoppar i duschen nu sedan ska jag leta fram något roligt.
Lovar att uppdatera med bild så gott som varje dag. Jävlar vad trötta ni kommer att vara på min garderob sen. Haha!