måndag, oktober 18, 2010

De tre senaste dagarna

Lördag:

På kräftskivan i lördags hade jag en ny grå klänning från H&M på mig. Svarta kalasbyxor (minns ni att det hette så när man var liten!) och rött 80-talshalsband köpt på Antikt gammalt och nytt. Allt får stanna.

Söndag:
I söndags hade jag bara min gamla slitna blåa morgonrock på mig. Förevigade inte den outfiten. Och det ska ni vara glada för.

Måndag:

I dag är det en gammal lite romantisk tröja som testas. Den är säkert fem år gammal men jag gillar den fortfarande. Får också stanna.

Sa ju att det skulle bli så här: Att allt får stanna. Det är bara ett plagg jag har ratat hittills. I morgon ska jag utmana mig riktigt mycket igen tänkte jag. Har varit småfeg (läs: trött på morgonen) de senaste dagarna ju. Bättring utlovas.

Inga kommentarer: