fredag, mars 02, 2007

Utmaning

Nu ni. Det har hänt något som jag ALDRIG trodde skulle hända. Jag har fått ett erbjudande som jag bara inte kan tacka nej till.
Det kommer att betyda mycket för mig. Det kommer att utveckla mig, göra mig starkare psykiskt och ge mig så mycket.
Om jag bara klarar av det. Det är en utmaning. En verklig utmaning som vid första anblicken ser ut att vara omöjlig att klara av. Men andra säger att jag gör det.
Tror de på mig måste jag tro på mig. Jag kan klara det. Jag är så pass stark, jag är så pass smart, jag är så pass duktig att jag klarar det. De tror så – då tror jag så.
Fasen vad häftigt. Den här dagen är stor. Herregud. Jag ska.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner på mej vad detta handlar om. Grattis!!

Du får avslöja mer sen...:)

Slurpa lite extra vin ikv.hihi

Anonym sa...

jag vill oxå veeeeta juuu =( Grattis i alla fall.

Matilda sa...

Marika: Tack, du kan ana rätt... Det blev inget vin igår, men desto mer i dag! =)
Alexandra: Jag avslöjar om ett tag här på bloggen... Vill inte riktigt säga till alla än. Tack i alla fall. Förresten, vad har hänt med din blogg??

Anonym sa...

Jag vet i f*n va som hänt me den! Men jag ha i alla fall skaffat en ny nu!!!!