onsdag, mars 07, 2007

Det blir kalas

Efter velande hit och dit, en sjuk pojkvän och dålig planering så har jag bestämt mig. – Det blir kalas på lördag.
Vet inte riktigt hur många som kommer. Vet inte riktigt vad jag ska bjuda på. Vet inte riktigt om det ska bli kalas eller fest. Vet inte riktigt någonting ännu, men kalas det ska det bli.
Har försökt skicka mess till de jag kom på att bjuda, men känner någon sig bortglömd ber jag om ursäkt - du är också välkommen!
Välkommen att fira att min ungdom för evigt är borta. No more ungdomsrabatter på flyg/tåg/buss. Över en dag helt plötsligt vuxen.

7 kommentarer:

Tesa sa...

hahahah!! Ser framemot att få fira att din ungdom för evigt är borta!! :) själv har jag världens 25 års kris så... :)

Anonym sa...

Tack så jättemycket för inbjudan! Vi e ju tyvärr borta då.. men vi kommer gärna en annan dag. Hoppas ni får skoj i alla fall. Å festa ordentligt, d e ju bara 1 gång i livet man kan fira att ungdomen e borta ;)

Jansson sa...

ja messa ju dej att ja inte kan komma, men nu vet ja inte längr för det ser ut att bli ändringar i schemat! men ja vet i morron!

Anonym sa...

alltså nu blev d fel :P men du vet va ja menar :)

Matilda sa...

Lillamy: Been there done that!
Alexandra: Nästa gång kanske? Och jag ska festa ordentligt eller lagom mycket i alla fall...
Roteca/Camilla: Hmm, skriver du med pojkvännens nick nu... Hoppas att du kan komma, det vore så skoj! Kanske smörgåstårta och vin kan locka?

Matilda sa...

Mille: Äsch, NI menade jag ju förstås. Johan får också komma, såklart!

Anonym sa...

Ska vi snacka ålders nojjor så ska kan ni ta ett snack med mig jag närmar mig 30 med storm steg, nu är de bara två år kvar. Vad har hänt jag va ju nyss 25????

Å by the way,
grattis hoppas du får en underbar dag: )