tisdag, mars 27, 2007

Alldeles för mycket att göra i dag

Jaha. Vet inte hur jag ska få dagen att räcka till... Har åt skogen för mycket att göra. Så sitter jag här... jag vet.

Jag ska:
* packa.
* byta sängkläder.
* äta frukost.
* åka och köpa en damask till drivknuten så att bilen kan gå igenom besiktningen andra gången i alla fall.
* dammsuga.
* diska. Jag förstår inte att jag diskar så ofta trots att jag bara gör det varannan gång. Disken tar liksom ALDRIG slut. Suck.
* laga mysmat till sista kvällen med gullet innan jag drar.
* handla mysmat och annat nödvändigt krafs.
* duscha.
* tvätta kläder som jag ska ha med mig.

...och säkert finns det en massa annat som jag tillfälligt glömt bort.
Tusan att man (jag) alltid får sota för att man inte gjorde någonting vettigt under hela gårdagen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men visst e d skönt att ha n lista på allt man ska göra? =)Saker har en tendens att faktiskt bli gjorda till slut då. Men.. jag tycker d ser ut som du har fel ordning på sysslorna.. För att kunna packa måste du väl ha tvättat först? O HANDLA mysmat borde göras före man LAGAR mysmat. Men jag vet inte.. Bara du får d gjort så e d bra ;)
Har d så kul hem-hemma!
Kram!

Matilda sa...

Haha! Jo du har rätt, klart att det är fel ordning. Förstår inte vaad jag tänkte på :P
Ha så skoj här hemma!