tisdag, mars 27, 2007

Dagens bästa

Dagens bästa överraskning var ett helt paket med kläder från H&M. Jublade hela vägen till posten och jublar ännu.

Dagens bästa blogg är Henrik Schyfferts blogg som jag råkade hitta. Han är humor.

Dagens bästa gärning var att jag orkade åka in till stan för den där förbaskade damasken.

Dagens bästa pris var priset för damasken + en cykelpump + en lampa till bilen. Jag kom riktigt billigt undan! Tror killen som hjälpte mig flirtade lite...

Dagens bästa stund var när jag var efter posten. En sådan liten bagatell gjorde hela mig på gott humör (läs första punkten och lägg till strålande sol och värme).

Dagens bästa mat lär bli våfflorna som jag snart ska laga. Några dagar för sent för våffeldagen, men ändå!

Dagens bästa låt är utan tvekan Asha Ali med Coward Heart. Lyssna på den eller ... lev ett lite tråkigare liv!

Inga kommentarer: