tisdag, mars 20, 2007

Guldstjärna

Skulle min lågstadielärare Nancy vara här skulle jag ha fått en hel radda med guldstjärnor av henne!
Jag, JAG, har nämligen börjat ett nytt liv. (Nåja, än så länge i alla fall.)

I dag har jag anmält mig till pilates nästa måndag igen. - Guldstjärna!
Sedan såg jag att det fanns en avbokning på fredagens core-pass och snabbt som attan klickade jag i "boka pass". - Guldstjärna igen!
Från att inte ha tränat något alls under större delen av mitt liv till tre träningspass på sju dagar är värt mycket. - Fyra guldstjärnor extra från Nancy!

Nu tror jag att jag ska käka upp resten av cheesecaken som ligger och har ont i frysen. Det är synd om den stackarn.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nej men d va inte nådigt va duktig du e =D Du e absolut värd n hel cheesecake tycker jag. Tjata lite på kusin vitamin oxå så hon kommer igång. Tror d där rykande fanstyget dras me försvinner av sig självt då ;) O så e d ju så mkt roligare o lättare att komma sig iväg till gymmet om d e ngn som drar i n..

Matilda sa...

Visst ÄR jag duktig! Är mäkta stolt över mig själv också... hahaha!
Och angående kusinen - jag har försökt dra med henne!

Anonym sa...

Det vet jag att du har. Tror man måste bruka lite våld för att d ska fungera bara ;)
Hoppas kakan smakade!

Tesa sa...

Nu måste jag få försvara mig här.. :) Jag vill träna!! men jag vill gå på boxercise oxå å det vill inte kusin T.. Å sen är ja sååå pank att jag inte har råd att varken tanka bilen så jag kan ta mig till stan eller ens råd att betala för träningen.. HA!!! :)

Matilda sa...

Lillamy: Jag vill visst gå på box, men inte nu. Först måste jag åtminstone kunna röra mig utan att dö på kuppen. =)
Grundkondis genom pilates först sen kan man börja med annat...

Och jag vet att du är pank. Därför jag inte tjatar.