söndag, mars 25, 2007

Och så magen igen

Det var ett himla tjat om min mage, jag vet. Men jag är så förundrad över att jag har fått en MAGE äntligen, att jag inte kan låta bli att klappa, känna, puta, dra in och prata om den. (Förresten heter han Egon, och har gjort sedan jag, och han, var liten. Förlåt egoegon om jag har snott ditt namn.)

I alla fall så märkte jag en sak när jag duschade här om dagen. Jag hade just svullat i mig en brakmiddag och hade druckit närmare en halvliter vatten vilket betyder att magen var uppsvälld, mätt och stor.
Och när jag i godan ro stod och tvättade håret märkte jag till min förfäran att jag inte såg muffen! I alla fall inte om jag stod helt rakt och svankade lite.
Oh my God! Det har aldrig hänt förut!

Pojkvännen intygade dock att det nog inte var så när jag helt upprymd kom ut ur duschen och deklarerade min nya upptäkt. Blev lite sur på honom då.

2 kommentarer:

egoistiska egon sa...

haha! klart magen ska heta egon.

Matilda sa...

Visst är det klart! Kom på det namnet någongång när jag var runt 14. Ett oslagbart namn om jag får säga.