fredag, mars 23, 2007

Sista dagen!

Vet ni vad? Det är fredag i dag. Och fredag betyder normalt sett ledigt.
För mig betyder det ännu mera ledigt! Går på semester vid 15.30 i dag. S-E-M-E-S-T-E-R. Förstår ni?
En hel vecka med navelpillande, lusläsande, tv-tittande och kanske någonting vettigt också.

På onsdag drar jag hem-hem igen. Börjar bli mycket resor dit nu. Skönt!
Måste ju passa på att pussa på alla (tre) syskonbarn och hinna träffa vännerna.

Och vet ni vad som är det häftigaste? Jag har bokat resa den här gången! Jag har planerat – guldstjärna är det också värt...
Jag måste åka på onsdag nu, kommer hem-hem vid 15.30 på eftermiddagen. Bokat och klart. Känns konstigt att jag inte får vara impulsiv...
Håller jag på att bli gammal kanske? Herregud.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nästan som ett aprilskämt (en dag för sent)kommer jag och jobbar 2 april.
Ses då.

Trevlig ledighet...

((Vill också pussa på bebisar, jag e avis hihi))

Matilda sa...

Jaså? Yey, vad skoj! Då ses vi då!!!