onsdag, februari 02, 2011

Jag vet vem puffaren är

Jag har helt glömt att berätta att det gick upp ett ljus för mig häromdagen. Med viss hjälp av tidningens fotoarkiv, vill säga. Ehhrm, är man vansinnigt nyfiken så är man ...
Ett ansikte till ett namn gör mycket: Jag vet nu vem puffaren är.

Det är bara en random person som jag, samma dag som jag fick puffen, stötte på (stöta som i råka på, inte stöta som i vilja ligga med) på hamburgerhaket. Personen stod framför mig i kön och tittade på mig lite så där halvigenkännande alternativt halvflirtande. Och tydligen måste den personen vetat vem jag är och puffat mig.

Huvudfrågan kvarstår dock. Vad vill man när man puffar?

3 kommentarer:

mamaMill sa...

stöta (ligga)?

mamaMill sa...

stöta (ligga)?

Matilda sa...

Haha! Fast, jag tror inte det. Det står ju att jag är i ett förhållande på facebook ju.