onsdag, februari 09, 2011

Vad har jag för sjuk hjärna?

Pojkvännen var fast på en öde ö och fick hjälp av en efterlyst orm att komma därifrån. Eftersom de trodde att han också kunde vara involverad i ormens strul höll de kvar honom.
För att säkerställa att han inte skulle smita satte de runt 50 akupunkturnålar som var lika stora som stickor i honom. Han skrek och blodet rann. Fy fan vad vidrigt det var!

Var får hjärnan alla fucked up drömmar från? Slutar aldrig att förvånas. Om jag, som är någorlunda frisk i skallen, hittar på sådant här vill jag inte ens föreställa mig vad för fantasier en psykopat kan ha. Hu.

Edit: vilka "de" var fattade jag aldrig ens i drömmen.

2 kommentarer:

matilda.n sa...

men fyy vilken läskig dröm! ja, ibland blir man orolig och förvånad över hur konstiga saker man kan drömma!

Matilda sa...

Eller hur?! Man förstår inte hur man kommer på allt. Inte jag i alla fall.