söndag, februari 20, 2011

Eftersom så många frågar

Jag fyller år snart och eftersom alla frågar vad jag vill ha kommer här min önskelista:

• en övervåning som man kan använda till annat än sågspånsförvaring
• en symaskin
• en altan
• aldrig mer påsar under ögonen
• semester i solen
• en trädgård
• en laptop
• sovmorgon och frukost på sängen
• en liten kattunge
• ett äventyr
• bara bra hårdagar
• ett segeltak till altanen
• weekendresor
• disciplin och bättre tålamod
• en robotdammsugare
• fina saker som jag mår bra av att titta på/använda
• mer förvaringsutrymme
• att folk oftare kommer hit och hälsar på
• en systemkamera, typ Nikon D300
• att vintern tar slut
• en bokhylla och någonstans att ställa den
• tulpaner!

Det var väl typ det. Lätt fixat va?!

2 kommentarer:

Erica sa...

Tack Matilda!! Vad jag älskar och uppskattar när folk är ärliga och säger vad de vill ha. För alla önskar vi oss ju något ju, eller hur?!

Ska se vad vi kan bidra till av den där listan... ;-)

Matilda sa...

Allt borde väl vara möjligt att beta av va? Hahaha. Eller typ inget.