tisdag, mars 08, 2011

Fuck it

Vilken förbannad jävla skitdag det här blev. Fy fan alltså. Jävla pung, vad den suger.
Kan ju lika gärna gå och dö eller nåt.

Edit: Det enda jag någonsin önskar är lite omtanke, någon som gör något extra bara för min skull någon enstaka gång. Visar att de bryr sig om mig. Att jag är värd att lägga ned tid på någon gång. Inte ta mig för given.

Jag tycker inte att det är mycket jag önskar. Jag tycker inte ens att kraven är särskilt höga. Så det enda jag kan komma fram till är att jag helt enkelt inte är värd det. Inte värd mödan och omaket. Och om jag inte är det, vad finns det då kvar?

2 kommentarer:

Tesa sa...

men varför?? :( Jag bryr mig massor, trots att jag kanske är dålig på att visa det ibland. ♥

Ojsan sa...

Nu blev jag ju lite ledsen för din skull trots att jag inte ens är så nära bekant med dig. Vad tråkigt att du känner så där, och hoppas att du blir motbevisad. Eller vad man ska kalla det. Kram