måndag, mars 28, 2011

”En snygg brud i gardinförpackning”

Lovade ju att visa bild på mig iklädd prinsesskjolen, så här är den. Och jag.


Helgen var, som man kan ana från bilderna, ganska blöt. Och väldigt sen. Först var det prinsesskalas med snyggaste tårtan och sedan krogen med efterföljande efterfest. Var grymt roligt. Mest snackade jag strunt med folk och fä och fick bland annat rubriken sjungen för mig med melodin ”tuff brud i lyxförpacking” eller vad den heter.

Det enda negativa med kvällen var kanske att den slutade först på morgonen. Det gjorde nämligen att jag var sinnessjukt trött hela dagen i går. Men jag ska arbeta på att ta igen förlorad sömn redan i kväll tror jag. Gäääääsp.

Edit: Fasen vad självgod jag verkar. Är inte självgod och tycker inte att jag är en snygg brud (däremot i gardinförpackning). Och bilden med pussmunnen är liksom på skämt. Känns som att jag behöver förklara det.

2 kommentarer:

Tesa sa...

Haha det var så klockrent! Tänk vad fyndiga folk är klockan åtta på morgon på efterfesten :P

Matilda sa...

Ja eller hur? Till och med fyndiga när de typ pratar i sömnen! Haha!