onsdag, mars 09, 2011

Broddar var det!

Det var broddar jag skulle skriva om och om hur man automatiskt blir över 75 år, giktdrabbad, benskör och papiljottbeklädd när man har sådana på sig. Eller är det bara jag som har fördomar och är fåfäng?

Apropå fåfäng. Måste man vara snygg i morgon? Jag skulle känna för att loda runt som vanligt ju.

Sa jag förresten att jag nog försökte undvika att gå och lägga mig? Ehe. Och sa jag förresten en gång att jag inte hade åldersångest? Det uttalandet behöver jag väl inte påpeka att ni kan stryka?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har använt broddar hela vintern men då är jag ju 32....

// Kicka :)

Johanna sa...

I Stockholm och Göteborg är det numera hippt att ha broddar!

Matilda sa...

Kicka: Haha. Ja, jag har ju två år tills dess så vi får se vad som väntar ...
Johanna: Haha! Förlåt att jag skrattar, men stadsbor är inte kloka! (Jo, jag är stadsbo själv, från början).